Verhoog uw omzet met POS materiaal

31.10.2019

 

Sommige winkeliers denken dat het snel, eenvoudig en goedkoop is om hun eigen POS materiaal te maken. Maar wilt u echt extra klanten naar uw producten toe lokken, wat immers het doel is van POS materiaal, dan kunt u beter in zee gaan met een deskundige partij. Uw displays, posters en banners zijn dan gemaakt van kwaliteitsmaterialen en hebben een ontwerp dat uw doelgroep aanspreekt. Zo loopt u nooit meer klanten mis en levert een simpele investering in POS materiaal u extra omzet op.

 

 

 

POS materiaal van goede kwaliteit

 

Uw klanten zijn zich er meestal niet eens van bewust, maar over aansprekend POS materiaal is heel goed nagedacht. Net als in een reclamevideo, folder, brochure of advertentie is er lang nagedacht over de juiste woorden, de juiste vormgeving en een aansprekende afbeelding. Soms maakt één enkel woord of een iets grotere lettergrootte al het verschil tussen een aankoop en een klant die de winkel verlaat zonder producten. Dat geldt ook voor het papier of het karton waar uw POS materiaal van gemaakt is. Ziet dit er professioneel uit, dan straalt u hiermee naar uw klanten uit dat ook de kwaliteit van uw producten in orde is.

 

Simpel gezegd verkoopt u meer als uw zuilen en displays van goede kwaliteit zijn. Pas het taalgebruik dus aan uw klanten aan. Het kan hierbij geen kwaad om te benadrukken wat ze mislopen als ze geen gebruik maken van uw aanbieding. Normaal gesproken voelen klanten zich dan geroepen om sneller iets te kopen. Vermeld bijvoorbeeld de korting die u biedt of de nieuwe hoeveelheid die in de verpakking zit. Ook qua vormgeving kunt u alle kanten op. Uw huisstijl sluit waarschijnlijk al goed aan op de beleving van uw klanten, maar u kunt uw klanten ook nog eens extra aansporen door te laten zien hoeveel waar ze voor hun geld krijgen. Ook de plek waar het POS materiaal precies in de winkel staat heeft invloed op het aankoopgedrag van uw klanten

 

 

Omzet verhogen met POS materiaal: zo doet u dat

 

Verschillende onderzoeken hebben uitgewezen dat het gebruik van POS materiaal een positief effect op de verkoop van producten heeft. Gebruikt u nog geen POS materiaal? Dan raden we u aan om ermee te beginnen, want een goed gebruik van zuilen en displays levert altijd extra verkopen op. Als u nog niet precies weet hoe u dit materiaal het beste in kunt zetten, kan het zeker geen kwaad om verschillende modellen te proberen. Er zijn natuurlijk genoeg onderzoeken over het koopgedrag van klanten, maar u ziet pas echt welk effect uw POS materiaal heeft als u het in de praktijk bij uw doelgroep inzet.

 

 

Winnubst is specialist in POS materiaal 

 

Winnubst grafische afwerking b.v. is specialist op het gebied van POS materiaal. We werken samen met grote merken als ABN AMRO, L'Oréal en Heineken, maar ook met reclamebureaus en drukkerijen. Door deze ervaringen weten we precies hoe uw klanten het beste kennis kunnen maken met uw producten. We gaan graag met u op zoek naar de beste oplossingen voor uw wensen, zodat ook u binnen de kortste keren professioneel en effectief POS materiaal voor uw producten heeft.

 

 

Please reload

AANBEVOLEN NIEUWS

Winnubst Grafische Afwerking in boek Zaanse Parels

September 14, 2014

1/2
Please reload

RECENT NIEUWS

September 27, 2019

November 7, 2018

October 19, 2018

Please reload

Please reload

  • b-facebook
  • LinkedIn Black Round
  • YouTube - Black Circle

Pieter Lieftinckweg 28
1505 HX Zaandam

 

T: 075 614 2525
E: info@winnubstbv.n
l

Winnubst Grafische Afwerking 2017 © | Design by: Maxime Winnubst